04 mai 2010

Bursdagsgave til min kjære mor:)


Min kjære mamma har bursdag idag, og hun ønsket seg serveringsbrett for
og ha oppå kjøkkenbenken. Jeg prøvde å lage to som er litt i den stilen di har
på kjøkkene sitt, og ble ganske fornøyd med sluttproduktet. Så håper jeg jubilanten
også blir glad:)




Først grunnet jeg dem, og hadde på hvit grunn-farge. Neste lag ble
krakeleringslakk, også grønt oppå når den hadde tørket.
To strøk med klarlakk måtte oppå der igjen, før jeg kunne ha
på decopagen jeg hadde sett ut. så lakk oppå der igjen.





Jeg kjøpte også ett lyserosa lys som jeg "limte" fast ett motiv fra samme
serviettene som jeg har dekorert serverings brettene med.


2 kommentarer:

  1. Søt blogg du har, og kjempefina bilda.
    Håper moder'n blei glad for den fine gaven:)
    Eg holder på å endre bakgrunn på bloggen min, er spent... gjør det ikke sjøl vettu.

    Stor klæm

    SvarSlett
  2. Hei

    Kjempefin blogg hvor jeg fikk mange gode ideer, Ikea neste! Liker også å lage forskjellige småting til heimen, men har blitt mest puter og vennskapsposer. Har du prøvd å lage stearinlys som matcher serviettene det er kjempegøyt, jeg bruker å ta med som en liten hilsen til vertskapet når vi er invitert : )
    Klems Nancy

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)