07 mai 2010

Fredagskveld me mine søte små






Da min kjære skulle ut på fest med jobben, også konsert etterpå. Ble det alenekveld med meg å mine små + storesøster til guttene. Vi koste oss med lek og film, og popkorn. Ungene kunne ikke få nok, å den store bollen jeg hadde fylt opp, ble snart tømt med ett spørsmål om "mere"?
Jeg fikk også lyst på kanelboller.. vi hadde det sist helg, til stor begeistring for lille O. Så da dro jeg frem min kjære Assistent og bakte boller. Jeg har i alle år brukt oppskriften til Ingrid Espelid, og di blir ekstra gode om man bruker fersk gjær! Da hever di sååå mye bedre en med tørrgjær, tips;)
Kanelbollene gikk ned på høykant, og ungene la seg mette på boller og popkorn. Meget vellykke fredagskveld med andre ord:)

1 kommentar:

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)