17 mai 2010

min kjære ikea-krakk:)



Endelig tok jeg den med meg hjem, ikea krakken jeg har kiket på hver eneste gang jeg har vært innom ikea. Så var det store spørsmålet, hva skal jeg gjøre med den??? Googler litt rundt om kring å finner flere som bruker tapet på hele eller deler av den. Det ville jeg også gjøre, så etter en liten etterlysning på facebook fikk jeg en kjempefin tapet bit fra Stina:)
Krakken har jeg malt i fargen chi som vi har på lister i huset, også la jeg tapeten på trinnene. Lille O synes den ble riktig så fin da han fikk se den, artig! Den blir flittig brukt av både meg og ham til daglig. Han synes det er suupert å kan klatre opp på den mens mamma eller pappa lager mat.

1 kommentar:

  1. HERREGUUUD KOR FIN DEN BLEI!!! Sånn ønske æ mæææ!!!!!!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)