23 mai 2010

Suffen på altan:)



Vi har gjort noe kjempelurt!  Vi hadde ett stort bord med fire stoler ute på altan vår.  De tok opp hele plassen, og når vi da hengte opp hengekøya i tillegg, ble det ganske så overfullt.  I år bestemte vi oss for og gjøre noe med problemet.  På finn.no ble de gamle møblene solgt på under en time!  Lykkelig var vi å dro neste dag for å kjøpe oss en liten sofa som vi kan sitte og nyte ett glass vin og utsikt i.  Det blir herlig utover sommeren tenker jeg:)

Min kjære har begynt å male huset, og det håper vi å bli ferdige med iløpet av mai:)
Iløpet av di siste dagene har jeg fått plantet litt blomster i krukker rundt huset, kjøpt inn nye potter på ikea for en billig penge, og jeg syns det ble så fint!  Liker sink-bøtter, så da falt disse virkeli i smak.



Ene kvelden var bare været helt knall!  Så da kunne vi synke ned i vår nye "suff" og kose oss me noe godt i glasset.  Jeg for min del fikk en iskald sheridan:)

2 kommentarer:

  1. Ser kjempebra ut! Misunnelig e eg nu:)
    Gler meg te å sjå i mårra.

    ♥klem♥

    SvarSlett
  2. HERREGUUUD kor fint!!!! Du e altså så FLINK!!!
    Når æ vinn i lotto(først ska æ bynn å spell) så skal du få være min interiørarkitekt=)

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)