20 mai 2010

trappen vår







Da vi flyttet hit, var alt av treverk umalt eller lakkert. Jeg har desverre aldri vært noe stort fan av dette, så det første vi gjorde var å male så og si ALT som var i tre-hvitt! Bortsett fra trappa..

den rakk vi ikke komme igang med da vi hadde en liten en på vei, å jula rett om hjørnet. Men med tid og stunder kom det arbeidslyst og tid. Nå er den så og si ferdig, noen år senere vel og merke. Men ting tar tid:) Den har blitt så mye flottere en den var, og jeg synes virkeli den har kommet til sin rett! I helga som var rev vi tapeten på den ene veggen slik at vi kan bruke wallstickers der, endelig fikk jeg henge opp treet med ugla i, som jeg har kiket på en stund nå:) Vi flyttet også en god del bilder fra rundt om i huset til den andre veggen i trappa. Det ble også bra syns vi. Eneste jeg lurer på, er om jeg skal male rammene i knallfarger.. Lilla, gul, turkis/blå osv.. klarer ikke helt og bestemme meg, og se for meg om det kunne blitt fint? Vi får se.

Trappa leder jo ned til mitt lille hobbyrom som ligger under trappa. Der er vi også snart ferdige. Har bare å male taklister og dørlister noen strøk til. Skal komme med bilde når det er heeelt ferdig!

3 kommentarer:

  1. Blei jo kjæmpebra!
    Ville malt i litt mer duse farga eg da men du kjenn jo meg:) har sekkert malt dæm kvit..hehehe. Meeen.. ikke verre enn å mal over de igjen om det ikke blir som forvanta.
    Wallstikkersen blei knall-tøff dær.

    ♥klæm♥

    SvarSlett
  2. æ tenkte på å male dem hvit faktisk.. også male veggan i trappa litt mørkere.. men da blidet jo så mørkt der nede vi får se ka æ finn på:)

    SvarSlett
  3. Æ stemme førr å mal veggen i en beige/naturfarge å så kvite ramme=) D finnes mange lyyyse beige farga!=)
    D va driiiitfint!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)