26 juni 2010

Blafre Design ♥

Igår kom det endelig pakke i posten. Pakken var ifra Blafre, og innholdt 9 forskjellige gavepapir og to matbokser. En til meg og en til schærest.


Ugler er jeg bare så gla i, så denne måtte jeg selvsagt ha!


Schærest ville ha seg en med traktor på. Di er sannelig fine, ikke sant?



gavepapapirene skal jeg bruke på skapdører.  Vi skal pusse opp vårt rom til gutterom, og da skal jeg bruke forskjellig papir på garderobeskapene. Di er nå i heltre-furu, og sto her når vi flyttet inn. Og jeg har tenkt lenge på og pusse dem opp, eller bytte dem ut.  Nå skal du pusses, males og tapetseres ilpt av sommeren. Bilder av prosjektet kommer etterhvert som vi begynner på det:)

Bildene er lånt ifra www.blafre.no

4 kommentarer:

  1. Stilig! Boksan va sannelig stilige... og aner at guttaboys rommet blir fargerike med dæm motivan.
    Blir artig å få se resultat når dåkkker e ferdig.

    Wallstickersen blir bra ja på soverom:)

    SvarSlett
  2. Må se i den siste elloskatalogen. Der er det dynetrekk og gardiner som passer perfekt til den nye matboksen din... =)

    SvarSlett
  3. Ι'm not sure where you are getting your info, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for excellent information I was looking for this info for my mission.
    My blog post - 1 month loan

    SvarSlett
  4. ӏ am sure this articlе hаs tοuched
    all the internеt viewеrѕ, іts
    reаlly rеаlly pleasаnt piесe of writing on buіldіng up new wеb ѕite.
    Here is my blog post ; loans for bad credit

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)