17 juni 2010

Camilla drømmer om...



En Easy hvilestol som er designet av Jahn Aamodt.  Denne har jeg siklet på lenge lenge.. å må nok sikle litt til.  Den koster nesten 10 tusen penger, å det er jo ikke bare å trylle frem, selv om det hadde vært supert!  For den hadde bare passet helt utrolig fint inn i min stue, i kroken, der jeg drømmer om at den en dag skal stå.. Med ett lite bord, en lampe og et mykt, rundt teppe under.  Der jeg kan sitte etter mine søte små har lagt seg, med en bok... eller aller helst macbooken i fanget:)

Så kansje jeg skal tippe lotto til helgen? Så har jeg ihvertfall en øøøørliten sjangse for at den stolen, den blir min♥

2 kommentarer:

  1. Da e vi to....mamma og pappa har intet mindre enn to stk ståanes i stua, og ikke bærre e de fin å se på, men også knallgod å sitt i!!

    Nytta forresten ikke å spill lotto til helga, førr da e det æ som vinn;)

    SvarSlett
  2. Så fin bakgrunn du har fått her! :)

    Herlig å ønske seg ting, syns eg...altfor mykje som berre blir anskaffa med det samme, ofte..
    Sjølv har eg også ei lang ønskeliste, men det blir nok lenge til designmøblane fyllar stova. Kanskje når eg får eit hus som er stort nok til at alt kan komme til sin rett? Hihi...

    Du lurte på kor eg har fått tak i strikken øverst i skjørta eg har sydd? Joda, den er kjøpt på Stoff og stil, og fins i ulike fargar. Ribb, trur eg ein kallar det.. ;)

    Lukke til med buksesømmen og lottoen! :) Eg håpar også på å vinne snart (men det må bli fordi nokon har tippa i mitt navn, hihi..)

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)