24 juni 2010

Gammelkjerringblomster!




Ja, det var det jeg fikk høre da jeg hadde vært ute å handlet en kjempefin hortensia.  Vel, jeg synes ihvertfall at den var vakker.. Mens min kjære hadde en helt annen mening om den saken.  Neste morgen fant jeg den, temmelig stuslig om jeg kan si det slik.  Den hang som ett slips over kantene på potta, den så rett og slett dø ut!


Hm.. har han virkelig drept den?!  Jeg går rett til angrep på min kjære å spør om han har gitt min nye anskaffelse kaffe?!!?! For det er jo som gift til blomster har jeg lest en plass...
Kaffe?! nei nei.. har da ikke gitt den kaffe!
Jeg hadde mer som vanskelig med å tro på det han sa.. men utover dagen vannet jeg resten av blomstene i huset. Satte den helslappe planten i dusjen, og ga den rikelig med vann. VIPS! Så var den fin som ny..
heh... ville ha mye vann denne med andre ord. Måtte bare beklage ovenfor min kjære da ja;)

1 kommentar:

  1. he he he... du må nok se til at herligheten ikke tørker ut, eg bruker å vanne anna hver dag. Hortensian va nydelig.

    Klem

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)