05 juli 2010

Shopping!

Både jeg og min kjære fikk igjen på skatten, og feriepenger.. utbetalt ganske så samtidig.  Og hva gjør man da?  Jo, man går AMOK!  Vel.. kansje ikke så ille, men ille nok.  Så nå, en uke etter utbetaling, er det full stopp på kjøpefronten her i huset!  Men, så har det jo sannelig blitt fint rundt om kring her :)  Jeg har fått kjøpt inn litt blomster til uteplassene, ett cafèsett har det også blitt.  Så der nytes en herlig kopp kaffe hver morgen, så lenge været tillater det.  




Idag ble det nok siste shoppingrunde på en stund.  Vi skal etter planen til danmark ilpt av sommeren, og da er det jo fint å ha litt lommepenger:)  Så, dagens runde ble en tur innom godt brød der vi spiste frokost-lunsj.  Innom den fantastiske butikken Ting, som jeg nok lett kunne brukt en hel mnds lønn inne på... Der måtte jeg jo hinte frem om plastbollene jeg har sett på, igjen og igjen. til min kjære.. Han syns vi skulle kjøpe slike, for det hadde vi jo bruk for! Hurra!!! Lykkelig gikk jeg ut derfra med fire, fine fine plastboller!




Deretter gikk turen til søstrene grene, og der må jeg alltid kjøpe med meg sjokomandler.. De er nok magiske på sitt vis vil jeg si.  Skålen di så fint ligger i har jeg fått av min kjære barndomsvenninne, hun er nok ett multi-talent! Ingen tvil om det:) Hennes blogg finner du her.
Kaffen har jeg i ett krus fra ritzenhoff. Yndlingskoppen min:)





Må bare vise dere en ting til, ett lite hus som vi har over ringeklokka.  Det kjøpte vi da vi var på kjærestetur i gøteborg for ett år siden.  Mange har spurt hvor jeg har fått tak i det.. så neste gang jeg kommer over slike, skal jeg hamstre inn julegaver!  




Håper alle har en fin-fin sommer så langt!
-Camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)