07 juli 2010

Sommer, sol og en himmel i brann!



Slik ser det ofte ut utenfor vårt stuevindu.  Solen går jo ned hver dag, og når himmelen ikke er full av skyer, er vi så heldige å se dette hver dag:)  Til tider ser det ut som om hele himmelen er i full fyr, å det er ett vakkert skue!  Vi er så heldige som bor slik vi gjør, og ikke ser rett inn i stua til naboen... Slik hadde vi det før, og aldri om vi skal tibake til det igjen, håper jeg:)

Imorgen kommer kreativesmilehull til trondheim, med lille K og samboeren hennes.  Jeg gleder meg sååå!  Har ikke sett dem siden i vinter,  så det skal bli godt å se dem igjen.  Lille K er nok ikke så liten lengre heller.  Tiden flyyyr virkelig når man har små barn.  Jeg for min del prøver å tviholde på dem når di er så små.. for alle går jo rundt å sier at tiden går så fort! Jeg liker ikke det jeg... vil at alle skal sakke litt bakut, at klokka skal gå litt saktere... og at jeg ikke snart skal tilbake på jobb.  Men den harde virkelighet tar meg vel strax igjen, så frem til da skal jeg prøve, virkelig prøve å leve i nuet!  For det er jeg da altså for dårlig til...

Ble litt mer en om solnedgang dette her da.. men noen tanker må man jo få plass til engang i blandt;)

1 kommentar:

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)