02 august 2010

"kasper-bukse" og blafre dører:)



Jeg blogget tidligere om at jeg hadde kjøpt inn gavepapir fra blafre for og pusse opp garderobeskapene på rommet vårt.  Dette ska bli guttene sitt rom om ikke så alt for lenge, så nå har jeg kommet igang med prosjektet.  To av dørene er ferdige, men det viste seg at jeg har sett helt feil, når det gjelder størrelsen på disse gavepapirene... så istede for å bruke ett ark på to speil, ender jeg opp med ett ark pr. speil.. litt dyrere en først planlagt, men pytt:)  Det kommer til å bli så fint tilslutt!  Nå er jeg fri for ark, og har bestillt opp nye.  Så jeg håper disse kommer snart, slik at dette prosjektet kan ferdigstilles.

På bilde ser dere hvordan dørene så ut før til høyre:


I sommer hadde vi også besøk av min barndomsvenninne og hennes familie.  Lillegutten der hadde fått seg en kjempefin sommerbukse med elefanter på, og denne måtte jeg bare prøve å lage til mine små.  Så jeg tegnet av buksa like før di dro, og med litt justeringer ble resultatet bra:)
Lille O har fått seg en med brune elefanter, og minstemann med grønne.   Minste skal også få seg en med brune, og nå har storesøster til guttene lagt inn bestilling på en hun å. Men det blir kansje ikke med samme motiv;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)