10 august 2010

sommerferie

I år har vi hatt utrolig mye tid sammen.  Min kjære har tatt ut sin permisjon, samtidig som jeg har tatt ut ferie. Vi har hatt en mnd hjemme sammen, og skal ha enda en før jeg begynner på jobb.  Det er bare helt fantastisk!  I skrivende stund sitter jeg nå i ett leid feriehus i danmark, nærmere bestemt Løkken. Her skal vi nyte en uke med guttene våre:)

Storesøster har også vært sammen med oss i ferien.  Hun kom til oss etter å selv ha vært i danmark, og var hos oss i to uker.  Vi dro til namskogan familiepark når hun var her, så vi fikk litt familieferie sammen hele gjengen.  Jeg har jo laget go-bukser til guttene mine, og syns at storesøster også kunne få en slik.  Så jeg tok henne med til stoff og stil så vi skulle velge ut stoff til buksa, det tror jeg var litt stas:)  Samme kveld satte jeg meg ned å sydde den til henne så den hang klar i trappa når hun sto opp.  Jeg tror den ble populær, for jeg rekker knapt å henge den til tørk etter vask, før den er kommet på jenta igjen:D



Nå skal vi pakke ungene i bilen og dra til hirtshals og skagen:) Håper å få tatt noen fine bilder av strand å unger idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)