22 november 2010

Bedre sent en aldri?

I sommer dro vi hele gjengen ned til øysand for å sanke inn litt drivved.  Jeg hadde tenkt en stund på at jeg skulle få laget meg en stige, slik som jeg hadde sett i ROM 1-2-3.  Nå er jo dette en stund siden, men stigen har stått på badet i snart ett halvt år den.. så da er det vel på tide å vise den frem.  Det er min kjære som har skrudd og tvinnet den sammen.  Jeg rakk ikke tenke ferdig hvordan jeg skulle ha den før den sto her:)  Nå måtte jeg da ta den ut av badet for og få godt nok lys til bilder, men er den ikke stilig?  Vi bruker den til å henge håndklær på ved siden av dusjen.  og av og til brukes den til bløte votter og luer etter leking i snøen med ungene.  Praktisk:)  Og det beste av alt, den var jo GRATIS!

I




Ha en fortreffelig mandag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)