19 november 2010

Delicious paint!



Nå er det jo lenger en langt siden jeg blogget sist.  Her i huset har det vært null overskudd.  Hverken jeg eller min kjære har gjort noe som helst etter at våre søte små har sovnet.  Minstemann holder vi på og avvenner for tiden, og det skal vist ikke være bare bare. For vilje, det har han i massevis!  Mens foreldrene mangler søvn, i massevis.. Dårli kombinasjon kan man si, men nå, snart en uke etter vi har begynt, begynner vi å se lys i tunnelen. Så kansje, kansje? får vi sove hele natta til jul? Det ønsker ihvertfall jeg meg:)

Før vi gikk inn i komatilstanden, pusset vi jo opp guttene sitt rom, også vårt!  Å du aner ikke hvor pent det ble:)  Vi brukte Lady pure color, som vi så på tv rett og slett.
Jeg hadde ikke heeelt troa på at den maling skulle være så fantastisk som damen på skjermen skulle ha det til. MEN! det var den!  Vi malte rommet i fargen FORM fra jotun, og resultatet ble vanvitti bra!  Rommet ble skikkeli lunt og koselig. Vi elsker det:)  Hodeenden på senga trekte vi opp med stoff og fyll, og over senga hengte vi opp ei hylle som vi hadde beiset med interiørbeis i fargen drivved.  Mitt i blinken for min smak.  Jeg har til og med klart å lure inn ett sinkhus på hylla der inne, som vi tenner vær kveld, og du skal ikke se bort ifra at mange fler kommer til å flytte inn her hos oss. Jeg har falt pladask!

Min kjæres kunst;)

Imorgen skal jeg på lampejakt i byen.  Vi mangler leselys i sofakroken og over senga, også skal vi innom biblioteket med ungene. Det blir stas:)
Håpe å få tatt bilder av rommet imorgen og legge ut, så dere får se.

Nå blir det god mat på oss voksne før vi tar fatt på nok en natt med lite søvn, eller kansje det blir å endre seg?!  Jeg håper virkelig på det.



                        Noen bilder fra under oppussingen.
                              Ha en strålende aften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)