23 november 2010

Etter en tur på værnes belysning....

Endte vi opp med dennne!


Jeg er så fornøyd!  Etter at leselyset over sofakroken gikk dundas for noen uker tilbake, har jeg googlet litt vær dag for å finne den rette erstatteren.  Men den fant jeg ikke tilsalgs på nette, men hos værnes belysning!  Di hadde ett utrolig utvalg av lamper, så er du lampejakt, vil jeg anbefale deg og ta turen dit!


Lampen har også dimmer, som passet utmerket til vårt bruk.  For når ingen av oss leser, kan vi bare dimme den ned til koselys.  Genialt:D

Puta på bildet sydde jeg av stoff som jeg fikk for utlån av symaskin, det var en god deal det:) Tusen takk Kathrine!!!

1 kommentar:

  1. Åh baby...du har det så koseli i di lille lune hule <3
    Alltid så stemningsfullt å les bloggen din!
    Love you to bits!! Og forresten, puta vart KNALL!!! ;)
    Smask fra mæ te dææææ :)

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)