27 desember 2010

Nattblogging


Jeg satt og snakket med mine kollega før juleferien om dette med barn, og søvn... Og barna mine som ikke har vært så veldig flinke til dette.  Vi er oppe hver vår natt og tar minstemann, som helt eller delvis ikke sover.  Vi har fått konstantert at han har polypp og må opereres han også, slik som storebror.  Men siden han ikke har pustestopp på natten, er det ikke kritisk, og derfor ligger vi bakerst i køen, og må minimum vente 6 mnd.  Også vil di i tillegg utsette det så lenge som mulig siden han er så liten med å legge ham i narkose.  Jeg har en følelse at vi har en lang vår i møte.  

Så!  mens vi satt og snakket om dette på jobb, kom den ene med ett forslag om at jeg kunne jo begynne og nattblogge!  Da hadde jeg jo noe å gjøre i di tidlige morgentimene, når ingenting vettugt er å se på tvn, og alle er i seng på facebook og ellers i verden.  Så kansje det er dette jeg skal begynne med?!  Det er jo ikke sikkert at resultatet ville vært lesbart, men da hadde jeg hatt litt tidsfordriv;)  




Tilslutt litt bilder fra jula her i heimen.  Hjemmelagde julestrømper, sinkhus-familien og to av våre tre barn.  Storesøster og minstemann på julaften.  Vi har hatt en kjempefin julefeiring så langt!  Men lite søvn legger litt demper på oss voksne.. Men neste år, DA!

2 kommentarer:

  1. Godt Nytt år!

    Kan ventetiden for operasjon bli kortere om dere fikk en henvisning til Aleris da. Oliver ska øreopereres på nyåret og har venta noen uker bare. Regner med dere er godt dekt med forsikring:)
    Det positive e jo at dåkker har fått en forklaring på at han har en plage. Så krysser vi fingre for at han får sovet bedre etter inngrepet.

    SvarSlett
  2. Isj og usj... Nattevåk er slitsomt for alle!
    Håpar det ordnar seg, og at det ikkje går så altfor lang tid!

    Når det gjeld nattblogging må eg jo berre ønske deg lukke til... Sjølv brukar eg gjerne Etsy eller slikt til tidsfordriv, men pass på å ha visakortet plassert ute i bilen eller noko sånt. ;)

    Ønskar deg eit riktig godt nytt år!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)