25 januar 2011

Hvorfor være messing, når man kan være sort?

Jeg er ikke noe særlig fan av messing.  Har aldri vært det, og kommer kansje ikke til og bli det heller! Jeg er kansje preget av messingpussingen som ble utført før juletider vært år da jeg bodde hjemme.  Og min mor hadde MYE messing!  Vel, nok ihvertfall. 






Men, man finner utrolig mange fine lysestaker i messing, der formen på dem er fine og ikke nødvendigvis fargen;)  Jeg fant ett par nye på fretex for noen uker siden, som jeg tenkte å spraye i matt sort sammen med noen andre jeg ikke var helt fornøyd med fargen på.  Og jeg syns di ble knallfine!  Nå pryder di spisestuen, med hvite lys.





Tilslutt ett par bilder av mine søte små:)

Ha en fin onsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)