15 januar 2011

Morgenstund har?

I mitt tilfelle, helst en liter kaffe. Eller to.  Jeg er født B-menneske. Mine barn derimot, er AAA-mennesker. Så hadde det vært opp til dem, vel minstemann ihvertfall, hadde dagen startet rundt halv tre. Halv tre på natta!  Kjenner at det er litt uaktuelt for både meg og min kjære.  Så her har vi på en måte fått oss nattjobb, med turnus.  Annenhver natt på,  herlig.  Men vi mennesker har en utrolig evne til og venne oss til ting, for så og glemme di like fort igjen.  For en egenskap!  Selektiv hukomelse var en genial oppfinnelse, takk til den som fant opp det;)




Men, det som er koselig med å stå opp så tidlig.  Er at man får god tid til sine små om morgenen, og man kan tenne masse lys for og nyte timene før sola titter frem:)

Ha en vidunderlig søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)