18 januar 2011

Tid for skjerf!

Jeg var innom denne bloggen for en stund tilbake, og hun hadde sydd ett kjempefint skjerf.  Dette falt virkelig i smak hos meg, så jeg tenkte å prøve meg på og lage ett slikt. Skjerfet er deilig mykt med ett av mine favorittstoffer på som stjerne:) Idag er jeg hjemme med syk minstemann, så mens han har sovet dupp, har jeg laget ett til som jeg har sydd "for" på.  Men jeg er litt usikker på om jeg skal sy en stjerne på dette også...
Ikvel rekker jeg kansje og sy enda ett til storesøster i huset, etter jeg har spraymalt noen nyinnkjøpte messingstaker, som skal få svart farve på seg.  Vi har en plan om å holde litt på med vaskerommet også, men vi får se hva tiden strekker til. 












Ha en fortreffelig tirsdag!

3 kommentarer:

  1. Flink du =) Hilsen schærest.

    SvarSlett
  2. FLIIINK du e! Hilsen Søster/Bestis/Forlover/Toooone <3 ;)

    SvarSlett
  3. Flinka!

    God helg klem fra meg.

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)