16 februar 2011

Blå :)


På bursagen sin, fikk min kjære en ipod touch.  og du kan tro mannen lyste opp som ett lite barn på julaften når han åpnet den pakken!  Overlykkelig over og få sin egen, geniale dings, som man kan gjøre det meste med.. Bortsett fra og ringe såklart.


Det som også er så genialt med og gi en slik gave, er at man da får tilbake sin egen dings, nemlig min ipod nano. Som mer eller mindra har vært brukt av min kjære siden jeg fikk den i gave, fra ham;)


Nå fulgte det ikke med noe veske.. så da sydde jeg liksågreit en i det kjempefine marimekko stoffet jeg kjøpte i høst.
Super enkelt!



Idag kom det også en kjempefin pakke til meg, fra Guro som har engulknapp.  Har du ikke tittet innom butikken hennes på epla.no må du gjøre det HER :)



Nydelige fine spenner med blå blomst på.  Og sånn flaks da! Blå er jo yndlingsfargen:)

Nå er det tur med hodelykt og en god venninne før det er kveld.  

Tudeluuuu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)