19 februar 2011

Bokstavkjeks og popcorn!



Endelig helg! Det er herlig når helgen starter med at man får sove til kl åtte. (ja, i min verden er det lenge;)
Idag har jeg vært alene med våre søte små.  Vi har gått tur, og vært på butikken. Laget pizza og vasket ett tonn klær, sånn ca. Det var stor stas for lille O, å få kjøpe seg popcorn og smoothie som barnetvgodter.
I skrivende stund sitter di begge to med hver sin bolle, fylt med popcorn. Som mer eller mindre ligg i og rundt dem;)


Marimekko stoffet jeg kjøpte før jul er for lengst kommet på plass på tranchebordet.  Jeg er litt usikker på om jeg ska sy det samme stoffet som gardin/kappe på kjøkkenvinduet?!  Det ble så lyst å fint når det nå ikke henger noe der:)







My Darling koppene våre!
  Jeg viste frem den siste som er annkommet samlingen igår, men den er logisk nok til vask idag..

Foran:


Bak:

Jeg elsker at di alle er forskjellig og fargesterke! 
Perfekt størrelse er di å for mors mokka:)



Minstemann fikk seg en liten skål med bokstavkjeks..


 Og han fant strax ut, at di smaker nok myyye bedre om di ligger på gulvet!

Nå er det snart kveldsstell på mine små, 
og jeg tror kanskje det blir tidlig kveld på meg også;)


1 kommentar:

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)