20 februar 2011

...for her er mikke mus-klubbhus!

Søndag, 
nok en søndag alene med mine søte små.
  Uten bil er vi, og med ett føles det som om dagen som startet før kl 05.00 skal vare i det uendelige...

Ikke engang det mest positive a-mennesket kan klare å være smør blid å se det lyse i alt så tidlig.



Men, så snart mikke mus kommer på( det starter jo ikke før kl seks!)og guttene sitter plantet foran tvn, mens mor sitter med macen i fanget, og en varm kaffe i handa, ja da blir alt så mye bedre;)

Det er så koselig og kunne ta seg en tur igjennom blogglandia, siden mikke mus begynner å bli ganske så kjedelig på sin 40-ende reprise.. Jeg er ofte innom den gode feen. Hun har meget god smak, og lager mye fint.  Sist jeg var innom hadde hun laget erteposer. Noe jeg husker godt fra da jeg gikk på barneskolen. Så i går da vi gikk på butikken, handlet vi erter. Og i går kveld ble tre poser sydd.  Kjempe lett å lage, å morsomt for guttene;)


Det ble bare to med på bildet, da den siste ikke var produsert enda.

Nå kommer min kjære hjem om ikke så alt for lenge. Og da vanker det kansje en tur inn til byen, med besøk på dromedar kaffebar. Di har verdens beste chillikaffe!  Er du i trondheim engang er dette noe som må prøves;)

3 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har :) Ønsker deg en god søndag.

    SvarSlett
  2. Takk snuppa!
    Kos dåkk i kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Tar gjerne en chilikaffe neste gang vi e i bartebyen! :) Huska du forresten kor skeptisk du va første gang du va med mæ og æ kjøpte chilikaffe...da sku man ikke trudd du sku kom tel å lik det så godt;)

    Elska forresten det stoffet med eplan på! Va så heldig å få et stykke av det da æ vant en give away fra ei i Danmark, og det ska nok bli forklekjole til ho Oda med tid og stunder...

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)