06 februar 2011

Hjemme best!



I helga har jeg vært borte på tur med jobben. Vi har vært på BCC utenfor tønsberg på ett storslått annlegg der vi har hatt det supert med underholdning fra morgen til kveld, og god mat og drikke sammen med flotte kollegaer.
På turen nedover endte jeg og en god venninne på buss, siden været var meldt til å bli temmelig heftig i høyden, og jeg har desverre flyskrekk...
På tur hjem derimot tok jeg fly, mer eller mindre velykket, men! Jeg kom både på og av;)

Vel hjemme igjen ble jeg hentet av min kjære og våre søte små.  Fantastisk godt å se dem igjen etter hele to dager borte, lenge nok det skal jeg si deg!
Da vi endeli hadde kommet oss i hus, står det klart en lenestol med skammel og leselampe til meg!!! Jeg ble rett og slett hoppende glad! En at jeg er gift med en mann som bare gjør slike ting! Heldigst

1 kommentar:

  1. Åh, det høyrast deilig ut å reise vekk litt...men jammen er det godt å komme heim også, ja! Rart med denne gjensidige avhengigheita til barna.. :)

    Du lurer litt på stoffbutikktips?
    Eg handlar meir enn eg burde, og har maaange gode tips..:
    www.cethodesigns.no - norsk nettbutikk
    www.volksfaden.de - tysk butikk med MASSE fint
    www.reprodepot.com
    ..og dessuten er utvalget STORT på www.etsy.com,
    berre søk på fabrics, supplies eller den designeren du vil ha stoff frå..

    Må springe til skrikande baby!
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)