07 februar 2011

Hjemmedag

Jeg kan ikke huske at det har vært så mye sykdom rundt om kring som det har vært nå di siste par månedene.  Både på jobb og i hjemmet har det vært en evig runddans som ikke ser ut til å ha noe ende på seg.  Idag er jeg hjemme med begge guttene.  Minste kaster opp, og største har feber og hoste.  Det er jammen ikke enkelt å være liten og gå i barnehage!




Så, siden jeg endelig er hjemme når det først er lyst ute, måtte jeg skynde meg og finne frem kamera så snart det var blitt stilt rundt ørene.




Jeg sitter også å leter etter det perfekte teppet for og ha under min/vår nye leseplass.. omrokkere litt på ett skap måtte også til. Og i tillegg til teppe, håper jeg og finne ett lite bord, som ska få stå ved siden av stolen.  Man må jo ha en plass å sette kaffekoppen!  Og for øyeblikket er det høytaleren som har fått den oppgaven.  Ikke en varig løsning med andre ord. 


 Så har du tips om hvor jeg finner fine, runde tepper, hadde det vært ypperlig:) 



Nero har også fått seg hundeseng for en stund siden.. Ikke så enkel og lage som jeg trodde, men den ble ganske så fin. Den er beiset i drivved, og jeg tenker å bygge en lik en, bare større, med hjul på for og ha til aviskurv. Eller, det blir vel mer en interiør-blad-holder;)



På det ene kjøkkenskapet vårt har vi limt opp vinkorker.  Dette var en idè jeg fikk da jeg så ett interiørprogram på tvn for mange år siden.  Di som hadde gjort det der, hadde dekt en hel vegg! Men, det tar får lang tid for denne frøkna;) Så da holder det med en skapside.



Tilslutt noe jeg ut å handle endag.  Vi har jo x-antall dvder, og det er ikke det vakreste som finns å ha stående fremme. Så idag har jeg lagt en hel haug i mappe, slik at mappa får være oppe i stua, mens di tomme covrene får stå nede i kjellerstua.  Lurt! 

Ha en fin mandag videre:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)