08 februar 2011

skjørtefin

Håper på det ihvertfall. Har lenge hatt lyst til å sy skjørt til storesøster, men har liksom ikke fått ut fingern helt før nå.. også har jeg ikke helt vist hvordan jeg skulle gjøre det.  Så dette ble mer som en prøve, men skjerfet ble ihvertfall bra.  Blir spennede og se om det passer, og om storesøster blir fornøyd. 









Inspirasjon til å sy skjørt fikk jeg herfra. En kjempefin blogg som er verdt ett besøk!  Hun har sydd mange fine skjørt:)



Imorgen er det tilbake på jobb etter to dager hjemme med mine søte små.  Størstemann er ikke frisk enda, så vi håper han snart blir bedre.  Fryktelig kjedelig å se sine små være syk i flere dager, uten at man kan gjøre stort annet enn og trøste. Så, imorgen håper jeg på en ny dag, med friske barn:)


3 kommentarer:

  1. Takk for lovelink! :) -Så koseleg at du har blitt inspirert av meg! Blir kjempeglad for det!

    I kveld har eg trekt vinnarane i lotteriet mitt,
    og du vann hårspenner! :) Har du sett nokon i Eplabutikken som du verkeleg likar, eller skal eg velge for deg?

    Send meg adressa di, så skal eg poste dei i løpet av få dagar! :)

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  2. Håper dere er friske og raske alle mann nå!! :)

    Du er flink og effektiv ved symaskinen for tiden! Er det lov å komme med ønskeliste? Oda ligger nå i lekegrinda på teppet hun fikk til jul, det er knallfint:)

    Forresten må du stikke innom bloggen min, for det er noe til deg der!

    SvarSlett
  3. Det er så herlig å sjå at noen vet å bruke tid på ting de liker! Så flink du er:). Er sikker på storesøster vil elske skjørte sitt.

    Klem

    PS: Happy mothers day i morgem.

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)