14 februar 2011

Valentines Day

Det er en ting som er genialt enkelt og sy, skjerf!
I tillegg til og være enkle og lage, så kan man jo bestemme farge, mønster og størrelse, akkurat slik det passer seg.


Det neste skjerfet som har blitt medlem i skuff nr. to i min knallgule kommode er dette, koksgråe med gult hjerte på.
Har hatt litt tingen for gult i det siste, og i følge moten er vist dette den nye "it" fargen.  Så det er kansje derfor den har smyget seg innpå meg.  For jeg har aldri før vært så begeistret for gult før i sommer som var.  




Flere skjerf skal det nok også bli, ett putetrekk er under planlegging, og jeg håper å finne meg stoff og mønster til en hverdagskjole etterhvert...



Men aller først skal ett vaskerom vaskes ned for pussestøv, fuges, og males håper jeg.  



Men nå skal minstemann komme seg i seng, slik at jeg og min kjære kan kokkelere litt på kjøkkenet.  Vi har to års bryllupsdag idag, og det må jo feires litt syns vi.  Så da blir det en herlig middag/kvelds med indrefilet av svin, soppstuing, poms noisettes og div yummi tilbehør.  Og til dessert, favoritten såklart!  Varm sjokoladefondant àla Moi. NAM!






    

Ha en fortreffelig valentines day videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)