30 mars 2011

Bortskjemt!

For jeg har ikke mottatt bare en, men TO awarder den siste tiden. Så, da er det nok på høy tid at jeg gjør noe med det?
Jeg må vel nesten ta meg av den som har ligget lengst først.

Den første jeg fikk var fra min kjære barndomsveninne, fra vår felles forblåste øy uti havgapet som hun kaller den.
 Med bloggen smilehull, var det hun som fikk meg til og komme inn i blogglandia og lage min egen blogg, takk M:)


Så skal jeg altså skrive tre ting jeg liker og gjøre, som da er utfordringen med denne awarden, og gi den videre til tre blogger.

1. Jeg elsker helgene med min lille familie, der vi koser oss lenge om morgenen fremfor barnetv med kaffe i koppen, å smoothies til barna. Vi bruker så langt det er mulig og komme oss på tur i skog og mark utpå dagen.  Turen går ofte opp i bymarka der man får kjøpt seg knallgode boller, og en kaffeskvett;) Eller så ender vi rundt nidelva, med stopp innom dromedaren for den berømte chillikaffen til oss voksne, og barne"kaffe" til di små. Det er stas!

2.  Jeg liker og trene! Utrolig nok. Jeg har ettervært blitt ganske så hekta, å skulle helst ha gjort det vær dag:) Herlig å kjenne at man bruker kroppen, og blir litt sterkere for vær uke.

3.  hm... jeg liker jo så mye mer en bare tre ting!Men, når man er mor til to små, og dagene går i ett fr morgen til kveld, må jeg få lov og si at jeg liker-liker å synke ned i sofan eller godstolen når det har blitt stilt i huset, og bare nyte noen få timer "voksentid".


Di tre jeg ønsker og gi awarden vider til er:

En god venninne av meg som har en veldig fin blogg. Hun blogger om hverdagsliv og interiør, kjempeflink!


En blogg jeg fant gjennom min kjære venninne i nord. Hun har så mye fint og vise frem, er kreativ og inspirerende.  Blir alltid glad for og lese nye innlegg:)


Her finner man også mye fint! Hun syr kjempefine ting i flotte stoffer, og håper hun fortsetter med det:)

Nå er det kvelden her, 
NattIplatti!

1 kommentar:

  1. Søta! Kor koselig å sende meg en slik award! Tusen takk!
    Ønsker deg en fortsatt fin torsdag og nyt helgen.

    Klem klem

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)