28 mars 2011

denne har jeg ikke vist frem!?

Denne flotte gulv vasen fra Holmegaard fikk vi fra min svoger i bryllupsgave.  Akkurat denne heter vistnok cocoon, og er 45cm høy;)


Den er utrolig fin, og jeg liker den så godt!
Men! jeg-vi er veldig redde for den... og en glassvase som dette hadde nok ikke overlevd fem minutter med hastighetsnivået på barneføttene her i huset.


Så, hvor skal man gjøre av den da? Når den ikke kan få stå fremme på stuen?
JO! 
Man setter den i hjørnet på trappa.  Der har den overlevd i to år, og håper den holder ut i noen år til.  For der bli den nok værende frem til ungene er store nok til og skjønne at man ikke skal-må springe fra A-Å bestandig;)


Nero begynner å bli litt mer fotogen, og vil gjerne være med på fotoseansen. Så da måtte han nesten få det:)

Dere finner foresten hjemme siden til holmegaard her

Natt-i-natt

1 kommentar:

  1. Hei! Kjempe fin blogg du har! Fant deg gjennom NIB. La meg til som følger pluss at jeg har en award til deg inne hos meg :) Sigrid

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)