13 mars 2011

Jae.. altså...

Så har det skjedd fint lite med vaskerom denne uka... Vegger og tak er så og si ferdig.  Det eneste som mangler er tapet på den ene veggen. Den eneste veggen som skal ha tapet faktisk...




I tillegg, så har jeg vel lovet og ta bilder av herligheten? hem.. det er jo ikke stort å ta bilder av egentlig?! tre vegger med maling, betong gulv, og hvitmalt tak.  Kjempespennende! 
Jeg har vært en tur på ikea å funnet det som skal bli innredningen der.  Og det ble noe helt annet en det jeg i utgangspunktet hadde planlagt.. 

så da kræsjer det litt(veldig) med flisene som jeg ble sååå fornøyd med da jeg fant di i sommer... di vi har kjøpt er store, rektangulære i beige-gul tone. 
Nå skulle di helst ha vært hvite! 
argh..

Men, nå kan jeg da ikke endre på det. 
Jeg prøvde meg til og med på en-kan-vi-ikke-bare-male-gulvet-istedenfor!?  Da sparer vi jo en masse jobb!
-Dèt kom ikke på tale!
såh... Da blir det grå vegger, med høyglans grå innredning, og høyglans hvite garderobeskap, og gul-beige fliser... hurra!
Det kommer nok til å bli knallfint!?

Bildet øverst er av en liten søt en som var tilfeldig innom på besøk, siden naboen har "stjålet" alt av småfugler med hennes 1198 fuglematere på hennes veranda, var ikke vår stuslige 1 stk, og to stk meisboller så veldig fristende lengre. Så da denne stakk innom var vi raske med å finne frem kameraet!

Nederst er bildet tatt fra ikea, av en dør som skal få komme og bo på mitt vaskerom, en gang i fremtiden;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)