27 mars 2011

Kos og kaos


Helgene våre raser avgårde i rekordfart.  Og jeg lurer av og til på hvem som var så "genial" og finne på at vi alle sammen skulle jobbe fem dager, og ha fri i hele to!

Er det bare jeg som blir litt frustrert over dette?!


Så, når helgen endelig kommer.  
Så er den på en måte hellig.
Turer i skog og mark blir prioritert så og si vær eneste helg.
Og ungene storkoser seg.


 Men akkurat denne helga har kjærest spilt på ett hotell i byen, og jeg fikk være med på overnatting fra i går til idag.
Svigermor kom hjem til oss og passet barna.
Og vi to kunne dra og være litt for oss selv, sove en hel del timer uten å våkne, og bare kose oss.

En nisse som ble med hjem fra søstrene grene før jul. 
Men jeg synes den likner på en av dvergene i snehvit. Så da fikk den stå igjen etter jul:)

En kjempegod venninne og treningskompis kom på besøk når kjæresten var dratt på jobb.
Vi storkoste oss med jenteprat og kaffe m.bailys for min del, asti for hennes. 
For en herlig kveld!!!


Så idag da vi kom hjem igjen var batteriene full ladet, og gleden over og se ungene igjen stor! 
Selv om man bare hadde vært borte noen timer egentlig:)


Nå er det snart tid for og gjøre klart til morgendagens kaos.
Matpakkesmøring, pakking av klær, vasking av klær osv. 
På bildene ser dere den knalltøffe gule stolen vi kjøpe på interia(før jul vel og merke)
Minstemann koser seg med og spille litt musikk mens han gynger takten til:)


Nero blir sliten av all aktiviteten som foregår på en søndag her i huset med fire barn hele dagen. Da er det godt med en vil i fanget på storesøster og venninna.


På tur ned til vaskerommet for og ta bilder, møtte jeg dette.
Minstemann har hatt det kjempeartig med først og hive ned sengeklærne som hang til tørk på gelenderet, så tok han likegreit fatt på lekene og hev dem etter. 


Vaskerommet sålangt...
Vegger er ferdig malt og tapetsert.  Taket er ferdig, men gulvet, det er vist en annen historie.
Ting har stått litt på hold her. Man rekker liksom ikke så mye etter jobb, og når ungene er i seng og vi er ferdig med trening. Da er det godt me sofatid;)


Di gul-beige flisene(elendig lys) som overHODE ikke passer inn med den innredning som jeg vil ha..
så da spørs det om jeg bare må gå for det jeg i begynnelsen hadde tenkt.. 

Nå står barnetv på menyen:)

Ha en kjempefin søndag videre!

1 kommentar:

  1. Koselig med helg ja! :) Og det hørtes himmelsk ut å få sov ei heil natt... Bærre vent en 10-12 år, da står vi der å må dra dem opp av senga!! ;)

    Herlige bilda forresten!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)