19 mars 2011

strikking og bursdag, igjen

Vi har vært med og feiret bursdag til storesøster i helga. 
Hun har blitt hele ni år! Det er ganske sprøtt at hun begynner og bli så stor:)


Før bursdagsfeiringa hadde vi vært på trening, da min foreldre er så snill som passer guttene for oss så vi kan trene ilag. Lyx:)
Idag da vi kom dit, hadde mamma strikket ferdig kofta til meg, 
å ble den ikke fin?! 
Endelig har jeg fått meg en skikkelig ullkofte for å bruke på jobb å hjemme. 





Blåsing av lys og sang hører jo med når storesøster skal feires!



 Den er allerde i full bruk, og as we speak.  Kjempekjekt og ha en så flink mamma:)

TAKK!



1 kommentar:

  1. så fin kofte!! Akkurat sånn jeg ønsker meg!! Måtte titte innom bloggen din, og den er jo kjempefin! :) God helg til deg!!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)