11 juni 2011

God helg?!

Endelig ble det helg!  Etter og ha hatt litt mer uflaks en hva jeg syns er ok på en ukes tid, kunne bare det hele toppe seg idag.
Vi kom hjem fra tur, gikk inn og skulle ta ett glass vann...
-TOMT!
wtf... ned og sjekke det som kan sjekkes, alt ok. 
-hm... 
ringe kommunen..-Joda, alt fint her! Frem til der det private går inn til huset deres, og nabons...
så da må vi ringe rørlegger, som jeg ikke får tak i.

Såh. 
Nå har vi heldigvis noen greie naboer over hekken som lot meg hente dunker med vann til både det ene og det andre, mens mannen dro på spillejobb.

Man aner hvirkelig ikke hvor avhengig man er av vann, før man plutselig ikke har det.  
Jeg lurer bare sånn på.. hva kommer dette til og koste?! Og ser bare ferieturen bli lengre og lengre borte i horisonten..



Men heldivis har vi vann så vi klarer oss, om ikke gutta og jeg kommer oss nybadet i seng, går nok ikke verden under;)

Nero er meget fornøyd med å IKKE få seg en dusj, og har kost seg i finværet vi har hatt frem til skrivende stund. 
Nå buldrer og braker det like borti her. Så det spørs hvor lenge det varer. 

GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)