18 juni 2011

Lørdag!

Idag tok jeg og en venninne turen til loppemarkedet som ikea holdt på leangen.  Og der var jeg så heldig å få kjøpe denne!





Jeg ble sjele glad når hun som sto å så på den før meg bestemte seg for og IKKE ta den. SOLGT! ropte jeg, og nærmest løp til for og få betale.


200 kroner skulle hun ha for den. Å det var jammen greit.



Nedpussing startet jeg med så snart jeg fikk annledning.  Ny farge ble kjøpt på byggmakker, og første strøket er alt kommet på.


Lys-lys blå blir den. Også må den jo få seg noen fine knotter etterhvert.


Denne vasen fant jeg også der, men det var i billigkroken til ikea. All intekt den dagen gikk til redd barna.
Jeg betalte bare 20kr for den, men kjøpte noe annet småtteri i tillegg.



Og snilleste storesøster var ute å plukket en nydelig bukett for og ha i.  Se så fint det ble!


Denne "hyggelige" karen hang ut av vinduet på bilen som sto rett ved vår på byggmakker, å du kan tro vi løp da han boffet! Himmel for en skummling!

Nå må jeg ut å male neste strøk.  Og eeegentlig skulle jeg begynt på di *@?&%$#§`?!!! taklistene våre, som er mer gule en hvite, ufint!

Tudelu!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)