12 november 2011

.....


Plutselig, tok dilla på trening over andre ting. 
som bloggen.
det er ikke det at vi ikke har gjort ting her hjemme, jeg har bare ikke tatt bilder og blogget om det...
hjelper litt på at kameraet er uten blits, og jeg får da bilder som bare er so-so.  


Nå derimot, har jeg fått karantene fra treningen.. en som holder på og trene 4-5 dager i uka, også får beskjed om full stopp, blir fort rastløs!  Nå får jeg bare trene magen, 9 min med mage trenes vær dag.. for ryggen min er ikke enig med meg, eller, hofteleddsbøyerene.  Så, det skal på plass først, sååå kan frøkna(eller fruen) komme seg på maxpuls igjen. Og i mellomtiden kan jeg jo blåse støv av kameraet, og oppdatere bloggen min en smule;)



En sommerdag i nordre, kaffekjøp på dromedar er en sikker vinner, for store og små:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)