08 januar 2012

Litt nytt:)

Interessen for interiør er fortsatt til stede, i stor grad, bare ikke så stor som før, siden jeg nå har veldig stor fokus på trening. Men kommer nok innom her å legger ut litt bilder fra det nye som skjer i huset vårt;)

Til jul i fjor ønsket vi oss gavekort på living, siden vi(altså jeg..) en stund nå har vært på utkikk etter ei ny lampe til spisestua, og lesekroken på stua.
Vi fant ei skikkelig fin lampe på living, men med den prislappen, var det greit å kunne ønske seg gavekort til jul, for og få råd til herligheten. Å nå er den montert, å det ble så bra:)


Linselus hører med;)

I tillegg har vi fått i lampe til lesekroken istede for den lampen som sto på gulvet, bak stolen. Så nå har kjellerstua fått seg en lyskrone i taket, og en fin fin gulvlampe i kroken.


Minstemann deler mors interesse for 1-2-3;)
Vi har i tillegg til den nydelige blanksvarte lampen(Ikea) fått opp litt bilder, en bildehylle og hjemmelaga lysestake(blikkboksen med hjerte på.) Også har jeg prøvd ut heklekunskapen for og få inn litt gult som jeg er så gla i:)

Nå sitter jeg i godstolen og lader opp til "hjemmeleksa" jeg har.. trening;)

Ha en super søndagskveld!

Tudelu:D

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Håper du får en fin påske ♥
    Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
    Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en tanke, ett spor eller en sang om vil:)